مدیران بلوگرانا به دنبال نهایی کردن جذب وینگر برزیلی هستند.

به نظر می‌آید مدیران بارسلونا، درحال نهایی کردن تمدید قرارداد عثمان دمبله هستند و برای جذب رافینیا از لیدز قدم های مهمی برداشته اند.

طرفداری | به گزارش جرارد رومرو به نظر می‌رسد عثمان دمبله پیشنهاد بارسلونا برای تمدید قراردادش را می‌پذیرد. با این حال، پروسه جذب رافینیا به قوت خودش باقی خواهد ماند؛ در واقع آینده دمبله هیچ اثری بر سرنوشت رافینیا نخواهد داشت. تصور می‌شود دمبله ساعت 10:45 شب به وقت محلی به بارسلون می‌رسد و مذاکرات پیگیری می‌شود.

همچنین RMC ادعا کرده است که با وجود اینکه به نظر می‌رسد دمبله شرایط بارسلونا را بپذیرد، سخن آخر در مورد تمدید یا عدم تمدید قرارداد دمبله را متئو آلمانی خواهد زد. 

موندو دپورتیوو گزارش داده که قرارداد جدید عثمان دمبله با بارسلونا قراردادی دو ساله است؛ درحالی که 40% از دستمزد این بازیکن کم خواهد شد. همه منتظر اعلام رسمی خبر تمدید دمبله هستند.

فابریتزیو رومانو نیز از آخرین تحولات نقل و انتقالاتی بارسلونا گفت‌. براساس گزارش رومانو، بارسلونا یک پیشنهاد شفاهی برای رافینیا به لیدزیونایتد ارائه داده است. پیشنهادی که گفته می‌شود از نظر مالی نسبت به پیشنهاد قبلی بهتر بوده و به پیشنهاد چلسی نزدیک است. به نظر می‌رسد لیدز و بارسلونا نسبت به گذشته به توافق نزدیکتر شده اند. با این حال رافینیا و دمبله هر دو منتظر اقدام مدیران بارسلونا هستند.